  • Data: 2006-08-18 15:39:38
    Temat: Re: kolejny wyrok za gor
    Od: Sebcio <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):

    > Jesteś pewien, że chodzi o pokrywkę?

    Nie jestem, bo w bezpośrednim tłumaczeniu oznaczałoby to formę osłony
    izolującej na kubek. Przyznam że rozpędziłem się, bo u nas takich osłon
    się nie stosuje - bynajmniej nie widziałem.
    W każdym razie z tekstu wynika że powinien był założyć "toto" na kubek
    a tego nie zrobił, więc mówimy o niedbalstwie.

    --
    Sebcio