  • Data: 2010-12-20 10:43:17
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2010 11:33, Krzysztof 45 pisze:

    > Ale bzdury. A co dzieje się z tą emisją jak jara w mieszkaniu? LOL

    Różnie. Jak czuć u kogoś - są paragrafy.

    > Twoja interpretacja interpretacją, ale oto mi chodzi. Mają lepiej
    > poukładane w głowach.

    ROTFL

    Nawalić się tanim winkiem/piwem i plątać się w pijackim widzie po
    okolicy. No, jeśli dla ciebie to jest "dobrze poukładanie w głowie", to
    ja już się nie zdziwię żadnej bzdurze, którą napiszesz.

    > Jacy Czesi, chyba Czescy Romowie, i to są jak już to tysiące a nie
    > miliony. Coś mi umknęło innego z rodowitymi Czechami?

    Czyli twierdzisz, że rodowici Czesi nie emigrują zarobkowo?

    > Oczywiście że emigruje. Ale nie widzisz różnicy w ilości emigrantów?

    Dziwnie, bo ostatnio ciągle słyszę ludzi z akcentem zza Buga - w
    sklepach, w infolinii Microsfotu...

    > Reasumując nie mają do czego wracać. Mam tam rodzinę i kilku

    Wiesz, spłukać się na ekstrawagancki program socjalny na kredyt to każdy
    potrafi. Teraz będą za to płacić.

    [ciach]

    > publiczne pieniądze. Nikt nie ponosi z tego tytułu konsekwencji. Łatwo
    > zaciągamy publiczne kredyty, bez gwarancji ich spłaty. Stadiony
    > ważniejsze niż drogi, szkoły i szpitale. Ech.

    Ano niestety. Ale to nie tylko u nas.

    > Korwin jest w pewien sposób dziwakiem, ale ma też dużo racji w tym co
    > mówi i co proponuje. Ale to Korwin, olać z góry. Z ust Bronka jak by
    > to usłyszeć, to cho cho. Medal by dostał.

    Jak pisałem - dużo racji miał też Hitler. Ale jeśli już miałbym wybierać
    jakiegoś świra, to wolałbym z dwojga złego Palikota, on przynajmniej nie
    ma takiego faszyzującego programu.