  • Data: 2010-12-20 10:33:22
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Ława napisał(a):
    > Standardowe przepisy o immisji na cudzy teren.
    Ale bzdury. A co dzieje się z tą emisją jak jara w mieszkaniu? LOL
    > Dużo mniej. I spory ich odsetek będzie w tym samym czasie zajęty
    > uzyskiwaniem miłego szmerku przy pomocy taniego alkoholu.
    Twoja interpretacja interpretacją, ale oto mi chodzi. Mają lepiej
    poukładane w głowach.
    > Czesi nie emigrują zarobkowo? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze..
    Jacy Czesi, chyba Czescy Romowie, i to są jak już to tysiące a nie
    miliony. Coś mi umknęło innego z rodowitymi Czechami?
    > Teraz twierdzisz, że nikt nie emigruje zarobkowo do Polski??
    Oczywiście że emigruje. Ale nie widzisz różnicy w ilości emigrantów?
    > Wrócić nie chce póki co, bo u nas nawet jakby chciała tak się
    > zapracowywać, to by jej nie pozwolili. No i zainteresował ją też
    > program socjalny, ale ten będzie w Irlandii teraz ostro cięty.
    Reasumując nie mają do czego wracać. Mam tam rodzinę i kilku
    znajomych. Po za korzeniami i sentymentem, nic ich tu nie ciągnie. Nie
    mówiąc o zarobkach, w sprawach takich jak urzędy, kredyty, mieszkania,
    program socjalny o którym wspomniałeś, nawet jak go będą "ciąć" to i
    tak jesteśmy w porównaniu z nimi w epoce "kamienia łupanego". Ich
    powrót były przesiadką z mercedesa do poloneza. Nie oszukuj się.

    Kończąc, mijają dziesięciolecia a my cofamy się diametralnie.
    Nie potrafimy słuchać ludzi i wdrażać rozwojowych pomysłów, skaczemy
    sobie do gardeł. Nie dbamy o wspólny interes, tylko ważna jest
    zajebana partyjna prywata i kolesiostwo. Roztrwaniamy majątek i
    publiczne pieniądze. Nikt nie ponosi z tego tytułu konsekwencji. Łatwo
    zaciągamy publiczne kredyty, bez gwarancji ich spłaty. Stadiony
    ważniejsze niż drogi, szkoły i szpitale. Ech.

    Korwin jest w pewien sposób dziwakiem, ale ma też dużo racji w tym co
    mówi i co proponuje. Ale to Korwin, olać z góry. Z ust Bronka jak by
    to usłyszeć, to cho cho. Medal by dostał.
    --
    Krzysiek