  • Data: 2010-12-20 09:51:45
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2010 10:36, Liwiusz pisze:

    > Sam pisałeś, manipulancie wredny, że wszyscy partnerzy powinni
    > podejmować jednomyślne decyzje.

    Nie - ja pisałem, że każda rodzina, związek partnerski/whatever powinni
    mieć, tak jak teraz, pełną swobodę wyboru: czy będzie jeden "lider"
    rodziny, czy decyzje będą uzgadniane wspólnie.

    I teraz pytanie: jesteś tak głupi, że nie rozumiesz co się pisze, czy
    tak skurwiony i celowo tak bezczelnie kłamiesz?