  • Data: 2010-12-17 11:58:27
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-17 12:45, Andrzej Lawa pisze:

    > to czasem nie on marudził coś o odebraniu prawa głosu kobietom? Na

    Nie, on jest za odebraniem prawa głosu kobietom i mężczyznom.

    > No i te brednie o "głowie rodziny" w programie partii... To jest, do
    > licha ciężkiego, prywatna sprawa partnerów, jaki mają między sobą układ
    > i wara partiom i rządom od dyktowania im jedynie słusznego wzorca.

    Zadziwiają mnie tacy hipokryci. Nie przeszkadza im, że teraz urzędnik
    wchodzi z butami do rodziny, ale jak Korwin powie jak uważa, że powinno
    być (co nie oznacza, że będzie siłą taki system wprowadzał w rodzinie),
    to od razu wielki larum.

    Lepiej się przyznaj ile szekli Ci płacą za każde słowo ;)

    --
    Liwiusz