  • Data: 2015-04-23 16:58:06
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-22 22:11, Robert Tomasik wrote:

    > Jaką pomoc. Dali właścicielowi pojazdu wybór - odholowują źle
    > zaparkowany pojazd,albo go przestawia. Nikt jemu personalnie jechać nie
    > kazał. Przynajmniej w artykule słowem o tym nie ma.

    Witam,

    Radio Erewań pragnie wyjaśnić kilka nieścisłości:

    Po pierwsze, primo to jak najbardziej prawda, że oskarżony zamieszany
    był w nieprawidłowe parkowanie. Z tego co Radio Erewań zdołało ustalić,
    jakiś mistrz parkowania zastawił kogoś i akurat przestawiając np
    samochód oskażonego dało się wyjechać - przynajmniej tak Radio Erewań
    przeczytało na zaprzyjaźnionym polskim portalu ceniącym rzetelne
    dziennikarstwo.

    Po drugie primo, prawdę jest iż wydaje się że oskarżony naruszył
    przepisy i spowodował zagrożenie. Tak się wydaje wzmiankowanemu
    policjantowi i sądowi rejonowemu. Według ustaleń Radia Erewań sądowi
    drugiej instancji wydaje się inaczej.

    Po trzecie primo radzimy przedpiscy przejechać się rowerem na Plac
    Czerwony - podobno samochody rozdają.

    Po czwarte primo, Radio Erewań poleca jak najczęstsze kontakty z policją
    - jest to gwarancja dobrze spędzonego czasu, można rozwinąć się
    intelektualnie obcując z ponadprzeciętnie rozwiniętymi emocjonalnie
    osobnikami, a przy odrobinie szczęścia przeżyć kilka ekstremalnych
    przygód, wygrać darmowy nocleg lub kurs edukacyjny z zakresu kodeksu
    karnego i wykroczeń, zakończony egzaminem państwowym, z wydaniem
    certyfikatu.

    * Radio Erewań dokłada wszelkich starań by porady przez niego udzielane
    były na jak najwyższym poziomie, jednak korzystanie z roweru wiąże się z
    ryzykiem jego kradzieży za co Radio Erewań nie ponosi odpowiedzialności.
    Jednocześnie Radio Erewań informuje również ewentualnych akwizytorów, że
    nie jest zainteresowane kursami edukacyjnymi z zakresu KW i KK.

    Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. W następnym odcinku powieść w odcinkach
    "Otwieracz do konserw grozy w wielkiej chińskiej dzielnicy", oraz
    konkurs w którym główną nagrodą są jaja samicy sarny, przejechanej przez
    rowerzystę po browarze na chodniku. Nagrodą pocieszenia jest zdjęcie
    konia z odgłosem paszczowym zapisanym alfabetem Braila na płycie CD.

    Shrek