  • Data: 2012-08-29 08:59:46
    Temat: Re: kolejna kompromitacja polskich sadow
    Od: "dK" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:503db5c9$1@news.home.net.pl...

    > Ooo, tak to też znam - jak znalazłem na chodniku wyrzucone przez kogoś
    > pudełko po nabojach od KBKSu z jednym zapomnianym niewystrzelonym i
    > zaniosłem na komisariat, a durna prokuratorka oskarżyła mnie o
    > nielegalne posiadanie... Tym razem sędzia była niezepsuta systemem i
    > zamiast przyklepać formalnie prawidłowy wyrok (posiadałem? posiadałem!
    > bez wymaganego zezwolenia? bez! a że w celu zabezpieczenia i
    > dostarczenia organom... czy to ważne?) mało nie padła ze śmiechu
    > umarzając sprawę ;)

    Pani prokurator nie rozumiała pojęcia "posiadanie". To normalne biorąc
    poziom wykształcenia tego środowiska.
    Dziwne, że sędzia znał ..... fuksiarz z Ciebie :)

    W Polsce tak jak musisz mieć pełnomocnika ds. urzędowych listów poleconych
    musisz mieć też
    polisę od niewykształconych prokuratorów i sędziów. Następnym razem otocz
    miejsce znaleziska nie zbliżając się organoleptycznie do pudełka
    podejrzanego o wypełnienie choćby kapiszonami i wezwij policję saperów,
    brygadę antyterorystyczną. Dostaniesz może co najwyżej grzywnę wezwanie za
    zawracanie głowy bardzo ważnym instytucjom, ale nie bedziesz siedział!

    dK
    PS. Wszyscy o zdrowych zmysłach łączcie się! ... jest już nas naprawdę
    niewielu....