  • Data: 2018-04-22 21:12:08
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-04-18 o 16:46, RadoslawF pisze:

    > Wykonywanie "innych czynności" też ne oznacza likwidacji przejścia.

    Legalizuje postój. Z drugiej strony fizycznie uniemożliwia przejście
    przez przejście. Pieszemu - oim zdaniem - nie wolo wejść na to
    przejście. Mogli czekać na zwolnienie przejścia przez serwisówkę, albo
    iść innym.

    > To w dalszym ciągu za mało do likwidacji przejścia dla pieszych.

    Tu już moim zdaniem przeginasz. Znak B-41, barierka, taśma blokujące
    przejście jednoznacznie wyłącza przejście.