  • Data: 2007-12-25 19:56:05
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Seven <...@z...com> napisal:
    > A skad taka NIENAWISC do bab z siatami?

    A gdzie ja dostrzegasz, chlopcze drogi?
    W cytacie z instruktora? O, pardon! Powinienem chyba
    infantylizowac dla ciebie: w cytacie z pana na kursie PJ.

    > Tu w Polsce niestety NADAL panuje BYDLECA "kultura" - tj. PROMUJACA BYDLAKOW!

    A tu delikatnie ci zaakcentuje: hamuj z epitetami, bo anonimowy nie jestes.
    Ot, chocby twoja maszynka: chello081018216120.chello.pl
    A jak wkurzysz ludzi, to postaraja sie, aby ten adres w sieci zamienic
    na adres fizyczny, a nastepnie na twoje dane. I moze cie to sporo kosztowac.
    Wtedy to nawet moze poduczysz sie nieco wiedzy prawniczej, bo w podniesienie
    twojej kultury osobistej to gleboko watpie. Zreszta i tak na poczatek
    pozadana bylaby obserwacja psychiatryczna, chwilowy anonimie.
    --
    Jacek