  • Data: 2004-01-26 21:35:32
    Temat: Re: koledzy z pracy
    Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uderzając w śmieszny ton powiem: ujawnij kolegom, że radziłaś się na
    > pl.soc.prawo ;-) a poważnie - może porozmawiaj z nimi "między wami"?

    zrobilam i to i to
    co prawda moj madrala stwierdzil, ze jakby on napisal to by wyszlo, ze to ja
    stosuje wobec nich mobbing zabraniajac im sluchac muzyki, ale mysle, ze
    jakos sie dogadamy :))
    ostatnio probowalam ich przegluszyc swoja muzyka, a ze siedze z
    imformatykami, wiec polaczyli sie z moim kmpem i wylaczyli mi muzyczke :]
    ja tak nie umiem, ale za to wyjelam im kabelki z wierzy od glosniczkow :)
    wszystko bylo w ramach zartu, al emam nadzieje, ze cos do nich dotarlo :)
    dzieki za porady
    pozdrawiam
    Ania