  • Data: 2005-06-30 11:08:54
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30 cze o godzinie 11:25, na pl.soc.prawo, Grzesiex napisał(a):

    > uprzedzając odpowiedź: płod jest do dupy! stawiał go jeszcze mój dziadek z
    > ojcem sąsiada,

    Więc do kogo masz pretensje?

    > chciałem postawić nowy ale sąsiad powiedział że jamu ten się podoba a jak
    > chce to se moge sam postawić.

    I słusznie Ci poradził - możesz postawić - *swój* płot, na swoim terenie.

    >tylko jak?

    Normalnie - tak jak sadowi się płoty, ogrodzenia - np. w zależności od typu
    ogrodzenia - czasami zachodzi konieczność zgłoszenia faktu w Urzędzie
    Miasta/Gminy itp itd - potem bierzesz sie do roboty bądż najmujesz
    fachowców do tego.

    > jak ściągnąć siatkę skoro tam lata pies

    A po co chcesz ściągać siatkę i *jakim prawem*?
    Co to jest tylko twój płot?
    Nie zmusisz sąsiada by wydawał *swoje pieniądze* z okazji Twoich fanaberii.
    Jemu to ogrodzenie wystarcza - i basta - jego święte prawo.
    Tobie sie podoba - stawiasz swoje ogrodzenie. - Amen.

    > a sąsiad jest walnięty i nawet na czas robót nie chce go zabrać?

    Ponieważ on *nie ma zamiaru* niczego robić - więc i powodu nie ma by coś
    miał robić z psem.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.