  • Data: 2004-06-15 10:26:34
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:cal7pi$f6i$1@news.onet.pl...
    > a ja sadze, ze cudow nie ma....
    > nalezy wziac szybki kredyt gotowkowy, zaplacic pani wlascicielce, isc z
    > pozwem do sadu o zaplate wszystkich zaleglosci od ludzi co to nie
    > uregulowali platnosci i powoli splacac kredycik gotowkowy...

    kto im da kredyt? chcieli
    prowident? ---------------tylko nie to to by połżyło ich na łopatki,
    ja im napewno jeszcze pomogę ale też potrzebuję kilku dni, bo mi naprzykład
    nie płacą duże firmy w terminie,
    spóźniają się o dzień, tydzień różnie , ale nie zrywam kontaktów bo z czego
    będę żyła jak wszystkich tak potraktuję?

    > sytuacja ciezka, ale nie mozna przeciez tworzyc lancuszka na zasadzie mi
    nie
    > zaplacili to i ja nie zaplace....

    nie myślą na 200% takimi kategoriami

    > coz wlascicielka mieszkania winna zaistnialej sytuacji?

    no oczywiście, że nic, moglabyby tylko wykazać odrobinę cierpliwości i
    dobrej woli, której w ostatnich latach na wszelkich gruntach coraz mniej
    niestety

    Dziękuję w ich imieniu
    Magda