  • Data: 2004-06-15 10:18:16
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Pospieszny" <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:camesa$642$1@nemesis.news.tpi.pl...

    energetycznym,

    > Dotychczas tylko śledziłem ten wątek, ale teraz to mnie po prostu
    > rozbroiłaś ....
    > Dlaczego szukasz paragrafów na właścicielkę mieszkania Twoich znajomych?
    > A może Twoi znajomi też wpędzają ją w doły finansowe tak jak ktoś
    > wpędził Twoich znajomych?

    w zasadzie to tutaj wpędzili się sami, bo byli głupi i zaufali, ajeżeli
    chodzi o właścielke to nie będzie taka bardzo stratna jeżeli dojdzie do
    tego, że oni się wyprowadzą, bo ma kaucję.

    > Unosisz się tylko uczuciami biednej rodziny z trójką dzieci, gdzie
    > czwarte jest w drodze, wydajesz osądy na włascicielce, ze jest taka
    > "niedobra", bo chce ich wyrzucić z mieszkania i szukasz na właścicielke
    > paragrafów.
    > Oj nieładnie - a moze właścicielka ma taką sytuację jak Twoi znajomi?
    > Pisałaś o kopaniu leżącego, a może szukając paragrafów na właścicielkę
    > mieszkania, to własnie Ty kopiesz taką osobę?
    > Nie pomyślałaś o tym - szkoda ...

    pomyślałam, właścicielka pracuje ( w banku ) chyba dlatego jest taka
    bezlitosna

    > To moze ja zapytam inaczej - a jakie są paragrafy, żeby jednak znajomych
    > Magdy z mieszkania usunąć?

    są w tej samej ustawie, ale ona chroni najemców przez jakiś czas, nie każe
    wyrzucać ludzi po miesiącu zaległości w czynszu

    > Chciałbym pomóc biednej włascicielce mieszkania, która wynajmuje lokal
    > "niewygodnym" (nie płacącym) najemcom.

    Chyba powinieneś jednak jeszcze raz przeczytac od początku, napisałam jasno
    i wyraźnie, że płacili i chcą płacić i będa płacić,

    Magda