  • Data: 2005-10-03 19:08:05
    Temat: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dhru9e$obs$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wiesz, jak się zastanowię, że jak już się wybiorę do tego klubu, to
    > albo mnie wpuszczą, albo nie, to wybiorę taki, do którego wejdę. po co
    > się użerać z jakimś idiotą przy drzwiach? Do klubu, w którym jest
    > chamska bramka chodzą dresy, bo im zależy na zadymie, a nie na
    > zabawie.

    To chyba nie tak. Myślę, że tu może chodzić np. o kluby dla snobów.
    Przecież selekcja nie ma na celu niewpuszczenia wszystkich lecz jedynie
    tych którzy nie są wystarczająco cool/trendy/jazzy czy jak to tam się dziś
    określa. A zatem im skuteczniej 'frajerstwo' jest gonione tym 'lepsze'
    towarzystwo w środku.

    Alek

    PS. Założę się, że nie kupiłbyś trampek za 200 zł.