eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokłopotliwy klientRe: kłopotliwy klient
  • Date: Thu, 10 Sep 2009 13:55:55 +0200
    From: spp <s...@o...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kłopotliwy klient
    References: <h8anvu$4q5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h8aotk$v26$2@news.onet.pl>
    <h8apvs$pbn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <h8apvs$pbn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 83.14.39.74
    Message-ID: <4aa8e94f$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1252583759 83.14.39.74 (10 Sep 2009 13:55:59 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 19
    X-Authenticated-User: d...@h...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:606400
    [ ukryj nagłówki ]

    anna pisze:

    >>> Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
    >>> wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
    >>> zwrotu zaliczki.
    >>
    >> Najprościej wykonać pozostałe 20%
    >
    > Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z
    > umowy niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje,
    > pomimo moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu.


    Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 %
    wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
    klientów - próbować trzeba. ;)

    --
    spp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1