eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokłopotliwy klientRe: kłopotliwy klient
  • Data: 2009-09-10 12:14:34
    Temat: Re: kłopotliwy klient
    Od: "anna" <anna @anna.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "spp" >
    > Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 %
    > wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
    > klientów - próbować trzeba. ;)

    'Dopuszczenie do prac' sprowadza się w moim przypadku do spotkań z klientem
    i jej omawiania. Sytuacja wygląda tak, że jego satysfakcjonuje to, co
    zostało już zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez maile)
    sytuację, że nic nie zostało zrobione, terminy są nie dotrzymywane (w umowie
    nie ma żadnych terminów) i ponosi z tego tytułu horendalne straty. Dlatego
    chcę rozwiązać/zerwać/wypowiedzieć (nie wiem, jak to właściwie określić) tę
    umowę.

    pozdrawiam
    Anna

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1