  • Data: 2006-08-14 13:49:42
    Temat: Re: kaucja a wynajem
    Od: Konrad <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasik napisał(a):
    > Użytkownik "Konrad" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > tak...zobacz ponadto do art 6 ustawy o ochronie praw lokatorw. Oczywiście
    > zakładam, że z niczym nie zalegasz itd itp

    Z niczym nie zalegam, wszystko bylo placone terminowe, a przed
    zakonczeniem okresu najmu spisalem liczniki i wszystko uregulowalem.
    Dzieki za informacje, zapoznalem sie z art 6 ustawy niepokoi mnie troche
    punkt:

    1. Po zakończeniu najmu i opróżnieniu lokalu najemca jest obowiązany
    odnowić lokal i dokonać w nim obciążających go napraw(...)

    --
    pozdrowienia
    Konrad