eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokarta sim plus › Re: karta sim plus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news-fra1.dfn.de!eusc.inter.net!feed.news.tiscali.de!newsfeed01.chello.at!n
    ewsfeed02.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <cd6iqm$ng7$1@hal9000.inds.pl>
    Subject: Re: karta sim plus
    Lines: 32
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Message-ID: <EeAJc.93340$Q74.41508@news.chello.at>
    Date: Thu, 15 Jul 2004 18:42:44 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.186.144.242
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1089916964 212.186.144.242 (Thu, 15 Jul 2004 20:42:44 CEST)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jul 2004 20:42:44 CEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:227174
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl"> napisał w wiadomości
    news:cd6iqm$ng7$1@hal9000.inds.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczów po dłuższej nieobecności
    >
    > Chciałby poruszyć sprawę kart telefonicznych sim plus.
    > Otóż pracuję w sklepie, w którym sprzedajemy (jako dodatkowy asortyment)
    > karty doładowywujące do telefonów komórkowych.
    > Pewnego razu kupiłem sam w naszym sklepie karte simplus 50złotową.
    > Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
    > znajdujące się pod "szarym paskiem farby". Po prostu farba (czy to coś)
    > była twarda i źle zchodziła, więc musiałem traszkę moniej scierać.
    > Na moje nieszczęście uszkodziły się 2 z 4 ostanich cyfr podobno
    > najważnieszych. Próbowałem reklamować tą kartę w salonie Plusa oraz u
    > konsultanta telefonicznego ale odprawiono mnie z kwitkiem.
    > Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu. Czyli sam u siebie.:)
    > Mój dostawca powiedział, że on nie jest stroną w sporze bo usługę
    > wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
    > robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(
    > Proszę o radę i słońca wszystkim życzę
    >
    > Zbyszek

    Musisz się skontaktować z BOK Polkomtela - podaj im numery, które masz, a
    najlepiej idź do salonu firmowego i daj im tą kartę do łapy, żeby się
    przekonali, ze nie była użyta - BOK Polkomtela powinien uznając reklamację
    zasilić Ci telefon zdalnie.

    pzdr
    eo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1