  • Data: 2007-08-23 07:32:36
    Temat: Re: kara za brak doladowania komorki...
    Od: "Nikon" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał :

    > Jednym razem doszlo nawet do czegos takiego: waznosc konta sie wydluzyla,
    > srodki na koncie pozostaly bez zmian.

    u mnie jest identycznie ....
    dlatego wnioskuje ze winne za to nieporozumienie ponosi nie bank ,
    nie posrednik lecz sam Polkomtel czyli operator sieci Plus gsm..
    nie wiem tylko dlaczego operator w pismie informujacym mnie o karze za brak
    doladowania
    twierdzi ze mam zablokowana komorke skoro do dzisiaj moge z niej dzownic
    wszystko to kosmiczna pomylka , chyba trzeba zglosic do NASA ;]
    Nikon