  • Data: 2004-04-21 18:20:32
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:
    >>A co to za instancja wyższa MPK?
    > Wyzsza - po prostu.

    Dociekliwy jestem - na obcasach, czy w kapeluszu?

    > Nie - zatrzymanie dokumentu budzacego podejrzenie, ze jest sfalszowany.

    O, to ja zabiorę kanarowi identyfikator jak będę miał podejrzenia że
    sfałszowany i powieszę na łóżkiem. Podstawy prawne do tego mam takie
    same, jak kanar którego tak twardo bronisz.

    > (oszczedzaj na pytajnikach - lasy giną....)

    Klega niezdecydowany... najpierw pisał, że papier cierpliwy jest, a
    teraz, że lasy od znaków zapytania padają...

    > Nie przeklinaj, mnie to razi...

    Ciekawe... a klepanie maski nie? Przejdźmy od słów, do czynów... Po co
    gadać, jak można wpi... o, przepraszam, chciałem powiedzieć "uszkodzić
    buzię".

    > Ojjj oszczerstwo moze drogo kosztowac...

    Powiedział Olo, co to na swoim koncie w ramach pisania na psp ma zapewne
    i groźby karalne i inne wystepki.

    Czarek Gorzeński