  • Data: 2004-04-21 17:56:45
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo już razzapłaciłem i wg Ciebie musiałbm jeszcze raz zapłacić - czyli
    > 100%+100%=200% sama matma z pierwszej klasy. Teraz rozumiesz???

    Niebardzo, tymbardziej ze z wszystkich Twoich wypowiedzi jak drut wynika, ze
    płacisz za przejazd 50%. 50% + 50% = 100% - sama matma z pierwszej klasy....

    > Przecież ze 100 osób napisało Ci włącznie ze mną, że bilet mam, chyba, że
    > dla kanarów posiadanie biletu jest równoznaczne z jazdą na gape - wszystko
    > jasne.

    A jak Ci 100 osób powie, żeś ciul, to uwierzysz?
    Wyobraź sobie ale bilet ulgowy wazny jest tylko i wyłącznie z dokumentem
    uprawniającym do ulgi. Jeśli nie masz tego dokumentu to tak jakbyś nie miał
    biletu.

    pdr
    Olo