  • Data: 2004-04-21 15:42:50
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zyskałbyś naiwności, tylko byś zobaczył oczami uczciwego pasażera jak
    > naprawdę jest. Teraz oglądasz to z innej strony.

    Dokładnie, od kiedy kanary przyczepiły się do mnie o to, że bilet
    odbiłem z drugiej strony (tzn. nie z tej gdzie jest strzałka, tylko z
    drugiej) to są dla mnie zerem..... i gdybym widział takiego jak np. topi się
    w rzece, to nawet by mi przez myśl nie przeszło, żeby takiego ratwać. To
    zdegenerowane "łapiduchy" dla których nie jest ważna sprawiedliwość a nawet
    i prawo, ważne, żeby jak najwięcej opłat dodatkowych wystawić, a czy
    słusznie to już sprawa trzeciorzędna.
    Na szczęście w moim przypadku zostali dosłownie "opieprzeni" przez
    policję, gdy Ci zobaczyli, że mam bilet, tylko kanarom strona skasowania się
    nie podoba... Bo dokumentów oczywiście nie pokazałem, bo jeśli mam bilet, to
    gówno ich moje dokumenty obchodzą, a szarpać się z nimi też nie będę....

    Tak więc moja teza jest taka, że każda kontrola przez instytucję
    zewnętrzną, która czerpie zyski z nałożonych kar prowadzi do wynaturzeń i
    krętactwa.

    Od pewnego czasu gnębię ich niemiłosiernie... Przed okazaniem biletu
    spisuje dane z identyfikatora, a od czasu, gdy jeden z nich przedarł mi
    bilet, to już ich nie wręczam, tylko okazuje.

    pozdrawiam,
    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net