  • Data: 2004-04-22 17:07:31
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak już chcesz dokładnie to 50% (ulga)+100% (bo przecież kanar ukradł mi
    > legitymacje)

    Czy w Poznaniu jest zakaz łączenia biletów okresowych i jednorazowych? Bo
    jeśli nie to przecież wystarczyło dokasować w danym momencie 1/2 biletu
    jednorazowego jako uzupełnienie ulgowego biletu rocznego.

    > Nie masz racji - analizujemy konkretny przypadek - mam posiadam prawo do
    > ulgi, ale kanar sobie zabrał moją legitymację, bo mu się przywidziało. A
    jak
    > Ci już napisałem to prawo do ulgi poprzez przywilej, że jestem np
    studentem.

    Ale w trakcie kontroli nie mogłeś wykazać się tym prawem - oświadczyć
    "jestem studentem" może kazdy.

    pdr
    Olo