  • Data: 2004-04-22 21:08:58
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c695f6$b26$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jeśli jest ulgowy to podstawowym determinantem jego ważnosci jest dokument
    > uprawniający do ulgi.

    A jak wyjasnisz sytuacje kiedy ten sam (nie taki sam) bilet ulgowy po
    skasowaniu trzyma osoba X ktora nie jest studentem, pozniej (przypomina
    sobie ze przeciez ma miesieczny) daje go osobie Y, ktora ma legitymacje, a
    ta z kolei (tez uswiadamia sobie ze ma miesieczny) oddaje go osobie Z, ktora
    legitymacji nie ma. mozemy pojsc jeszcze dalej: osoba Z oddaje go z kolei
    osobie W ktora ma legitymacje, ale studentem nie jest ;-))).....
    Jak wyjasnisz ta niewaznosc, konwalidacje niewaznosci (?), utrate
    niewaznosci i ponowna konwalidacje, i..... Nie sadzisz ze to nie trzyma sie
    kupy?

    > A tak poza tym to rozmawiamy o bilecie rocznym - jego się nie kasuje.

    Tak, wiem. Tylko dywagowalem co do kwestii niewaznosci biletu.

    NoMAD