  • Data: 2004-04-21 17:36:54
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to za instancja wyższa MPK?

    Wyzsza - po prostu.

    > ??? Wieczorem koło 22 zaostała odebrana, ja
    > dzwonie o 9 rano i co MPK jest instancją wyższą??? Pomyśl trochę - przyda
    Ci
    > się.

    Nie wąchaj tyle chemikaliów...

    > A jeśli nie dostarczył jej na komende policji to co to jest jak nie
    kradzież
    > lub przywłaszczenie?

    Nie - zatrzymanie dokumentu budzacego podejrzenie, ze jest sfalszowany.
    (oszczedzaj na pytajnikach - lasy giną....)

    > Olo ku...wa

    Nie przeklinaj, mnie to razi...

    > przecież napisałem, że zabrał mi legitymację, więc co iałem
    > sobie wydrukować nową,

    Parę postów wcześniej napisałem co należalo w tej sprawie zrobic.

    > albo dać zarobić złodziejskiej firmie?

    Ojjj oszczerstwo moze drogo kosztowac...

    > to nie będę płacił 200% za
    > przejazd!

    Raz jeszcze - wyjasnij mi skad ta liczba
    (i oszczedzaj wykrzykniki - jw)

    pdr
    Olo