  • Data: 2004-04-21 16:57:22
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> szukaj wiadomości tego autora

    news:c6651m$ajl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Widocznie miał podejrzenie, że jest fałszywa. A instancja wyższa to
    > podejrzenie oddaliła i postanowiła zwrócic legitymację.

    A co to za instancja wyższa MPK???? Wieczorem koło 22 zaostała odebrana, ja
    dzwonie o 9 rano i co MPK jest instancją wyższą??? Pomyśl trochę - przyda Ci
    się.

    > btw. A nie było przypadkiem tak ze po prostu mu ja pozostawiłeś w trakcie
    > kontroli i sobie poszedłeś?

    Nie miesz czytać??? - napisałem, że ją zatrzymał, bo niby była podrobiona.

    > hehehe jasne ze mogles - papier wszystko wytrzyma...

    A jeśli nie dostarczył jej na komende policji to co to jest jak nie kradzież
    lub przywłaszczenie????

    > bilet
    >
    > Smiech na sali powiadasz? A moze to byl np. bilet roczny ulgowy, hę?
    Wyobraz
    > sobie ze przejazd na podstawie biletu ulgowego moze sie odbywac tylko i
    > wylacznie za okazaniem waznego dokumentu uprawniajacego do ulgi.

    Olo ku...wa przecież napisałem, że zabrał mi legitymację, więc co iałem
    sobie wydrukować nową, albo dać zarobić złodziejskiej firmie????? Mam bilet
    roczny, prawo do ulgi, a że kanar ma głupie podejrzenie i nagle je traci -
    przecież nie przekazał legitymacji na policje - to nie będę płacił 200% za
    przejazd!!!!!!

    > Hehehehehe nie rozbawiaj mnie i zapoznaj sie z pewnymi przepisami. W
    takiej
    > sytuacji nie dość ze ma prawo Cię zatrzymać to jeszcze wyklepać Ci miskę
    > tak, bys do konca zycia seplenił. I każdy jeden sąd skaże Ciebie, a jemu
    > przyzna odszkodowanie.

    Żaden kanar nie ma ustawowego prawa do zatrzymania mnie. A już na pewno nie
    w takim przypadku jak opisałem. Za dużo Ci się wydaje.

    > uderzyłeś go - to już nie jest wykroczenie lecz przestępstwo.

    No coment......

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak