  • Data: 2004-04-21 15:44:11
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzień wcześniej zabrał mi legitymacje (niby fałszywa) -
    > ja dzwoniłem do MPK - powiedzieli, że mogę ją odebrać

    Widocznie miał podejrzenie, że jest fałszywa. A instancja wyższa to
    podejrzenie oddaliła i postanowiła zwrócic legitymację.

    btw. A nie było przypadkiem tak ze po prostu mu ja pozostawiłeś w trakcie
    kontroli i sobie poszedłeś?

    > mogłem w tym przypadku zgłosić kradzież przez kanara legitymacji

    hehehe jasne ze mogles - papier wszystko wytrzyma...

    > drugi dzień chce mi dać mandat dlatego, że nie mam legitymacji, a mam
    bilet
    > roczny - śmiech na sali.

    Smiech na sali powiadasz? A moze to byl np. bilet roczny ulgowy, hę? Wyobraz
    sobie ze przejazd na podstawie biletu ulgowego moze sie odbywac tylko i
    wylacznie za okazaniem waznego dokumentu uprawniajacego do ulgi.

    > Mylisz się kontroler nie ma prawa mnie zatrzymać.

    Hehehehehe nie rozbawiaj mnie i zapoznaj sie z pewnymi przepisami. W takiej
    sytuacji nie dość ze ma prawo Cię zatrzymać to jeszcze wyklepać Ci miskę
    tak, bys do konca zycia seplenił. I każdy jeden sąd skaże Ciebie, a jemu
    przyzna odszkodowanie.

    > Chyba, że poełniłem
    > wykroczenie - trzeci raz (chyba) zostałem zatrzymany za brak biletu (nie
    > było tak) - skąd ma to wiedzieć - ma baze danych przy sobie????

    Wykroczenie to popełniasz nawet mówiąc "kurwa" w tramwaju....Poza tym
    uderzyłeś go - to już nie jest wykroczenie lecz przestępstwo.

    > Nie zyskałbyś naiwności, tylko byś zobaczył oczami uczciwego pasażera jak
    > naprawdę jest. Teraz oglądasz to z innej strony.

    Wyobraź sobie że przez 19 lat byłem zwykłym pasażerem i jakoś zawsze miałem
    podobne poglądy - po prostu odkąd zostałem kontrolerem bardziej się one
    zaostrzyły.

    pdr
    Olo