  • Data: 2005-01-09 16:13:08
    Temat: Re: kamery w pracy
    Od: "SQ9HHL" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ma i powinien to zrobic chocby dlatego by miec w razie czego dowod na to
    > ze nie molestowal danej osoby.

    Argument nieco naciągany. Przecież na czas molestowania kamerę można
    wyłączyć lub wyciąć fragment.

    > Ja bym wszedzie takie kamery zalozyl, z tym ze oczywiscie ukryte.

    Dziękuję bardzo. Jak odczówał potrzebę bycia oglądanym to zgłoszę się do
    jakiego reality show. Mogą sobie zakładać kamery w miejscu pracy, biurze itp
    ale jakoś nie cieszyłby mnie fakt, że ktoś sobie ogląda jak się przebieram
    czy biorę prysznic. Może jeszcze za przeproszeniem kamera w kabinie
    naprzeciw muszli klozetowej ? Chyba człowiek ma prawo do miejsca gdzie ma
    święty spokój. Nawet w pracy.