  • Data: 2007-09-25 16:25:49
    Temat: Re: k
    Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 300 PLN? Na pełny etat? To poniżej płacy minimalnej. 300 PLN netto? O
    > ile się nie mylę, netto to już po odliczeniu podatków, ZUSów itp.

    Tak, ale to jest 1/4 etatu. 300 netto, 360 brutto. Pracuję w domu, przy
    własnym komputerze i pracodawcy tak naprawde nie obchodzi, jak szybko
    wyrabiam się z robotą. Za to, co zrobię mam oczywiście osobną stawkę, ale to
    już z umowy o dzieło.

    > Ponadto: jeżeli zlecenia miałaś robić w ramach godzin pracy, to
    > prawdopodobnie sąd pracy bez problemu uzna to za zwykły stosunek pracy,
    > i pracodawce będzie ci musiał od tego ZUS i wszelkie składki odprowadzić
    > (ważne to do emerytury).

    Z tego co wiem to płaci tylko podatek, ale tez nie na pewno, być może tego
    nigdzie nie zgłasza...

    > Btw. Takiemu szefowi bym powiedział żeby się bujał.

    Gdybyś był w 5. miesiącu ciązy to też?:(
    Ktoś mi musi płacić te skłądki, żebym mogła cociaż urodzić w państwowym
    szpitalu...