    From: "Jerry" <j...@k...i-net.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jestem podejrzany na policji
    Date: Sat, 5 Jan 2008 12:23:53 +0100

    Użytkownik "Jerry" <j...@k...i-net.com.pl> napisał w wiadomości
    news:flnp1b$pqp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > Zgłaszałem. Nie wiem jak to zapisali. staneło na tym, że:
    > 1. ich czyny tylko z prywatnego wniosku o ściganie
    > 2. że byłem sam wiec im nie udowodnie
    > wiec nie wnosiłem o ściganie
    >
    > mam jeszcze opinie lekarską - byłem potłuczony.

    Acha - i dzień wcześniej składałem wniosek o przejędzie moich udziałów w tej
    drodze przez gmine.
    Niestety dzień później na widok kołków i sąsiadki kopiącej drogę
    zagotowałem...

    Nie wiem jeszcze w jaki sposób odbyła się czynność uszkadzania. Nadzieja w
    tym że może nie uda im sie zgrać odpowiednio wersji - bo jak - tak ni z
    gruszki ni z pietruszki wyjechałem traktorem żeby kogoś przejechać ?

    Jerry

    PS. 1 rok w zawieszeniu + odszkodowanie cywilne dla gościa. Liczę się z tym
    i juz nawet się przyzwyczaiłem do tej myśli. Jestem niewinny, ale nie
    miałem świadków - mój bład a za błedy się płaci.