  • Data: 2008-04-02 13:32:43
    Temat: Re: Jak wymusić niższą prędkość na drodze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Apr 2008, boropi wrote:

    > swobodnie można jechać 70 a stoją ograniczenia do 50 bo poustawiali
    > fotoradary aby zasilać budżet (żeby nie było wątpliwości na wyremontowanej
    > trzypasmowej obwodnicy miasta)
    > W tym samym mieście na 2 pasmowej równoległej do opisanej poprzednio i
    > trochę dziurawej drodze stoją 70.

    Tak trochę OT, to opis widziałem przy okazji otwierania lat temu kilka
    odcinka autostrady, bodaj do Wrocławia, powinno być w archiwach
    (tu albo pms).
    Jeśli to jest *świeżo* otwarty odcinek drogi, to podobnoż przemawiają
    za tym (ograniczeniem) względy techniczne. Znaczy jakieś tłuszcze
    albo cóś takiego ma prawo wyłazić z asfaltu i powodować "efekty".

    Tak ogólnie się zgadzam.
    Z usuwaniem progów takimi jakie najczęściej są (króciótkie garbiki
    o zabójczych kątach natarcia) zresztą też, skuteczność zresztą
    mają taką sobie - jeden z drugim depcze na hamulec do 20kmph
    w później w rurę do oporu... bez sensu :(

    pzdr, Gotfryd