  • Data: 2006-11-04 18:00:49
    Temat: Re: jednostronna zmiana warunkow umowy przez bank
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> napisał w
    wiadomości news:454cd3c4@news.home.net.pl...
    > Czy bank mial prawo do takiego postepowania?
    > Jak mu sie dobrac do skory?
    > Najbardziej denerwuje mnie fakt, ze gdybym wiedzial
    > o zmianie systemu rozliczen, mialbym mozliwosc
    > zaplaty w taki sposob, aby nie bylo dodatkowych kosztow...

    A jestes pewien, ze z ktoryms z wyciagow bankowych nie dostales nowego
    regulaminu/cennika?

    Banki/duze firmy stosuja ciekawy trik - przesylaja nowy wzorzec umowy z
    krotka informacja, ze regulamin/cennik zacznie obowiazywac od dnia..... - a
    jesli nie akceptujesz nowych warunkow to mozesz wypowiedziec umowe (bez
    ponoszenia dodatkowych konsekwencji).
    W tym przypadku biernosc powoduje zgode na nowe warunki.
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl