  • Data: 2006-11-04 18:23:05
    Temat: Re: jednostronna zmiana warunkow umowy przez bank
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Banki/duze firmy stosuja ciekawy trik - przesylaja nowy wzorzec umowy z
    > krotka informacja, ze regulamin/cennik zacznie obowiazywac od dnia..... -
    > a jesli nie akceptujesz nowych warunkow to mozesz wypowiedziec umowe (bez
    > ponoszenia dodatkowych konsekwencji).
    > W tym przypadku biernosc powoduje zgode na nowe warunki.

    Przy zachowaniu skutecznosci oswiadczenia woli, mam nadzieje? Bo jakis czas
    temu pewien bank podobno rozsylal listami zwyklymi jakas informacje o
    zmieniajacym sie regulaminie. U mnie czasami skrzynka pocztowa ulega
    tajemniczemu oczyszczeniu przez bezdomnych (odkad sa te nowe, gorzej
    zabezpieczone skrzynki) ;-)

    Pozdrawiam,

    Andrzej