    From: "piotrb" <l...@l...iap.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jazda w stanie nietrzezwym (pewno setny raz)
    Date: Wed, 7 Nov 2007 20:50:38 +0100

    > LOL ... zona poza domem a ty "grzałes w palnik" ?

    niestety coraz mniej okazji do 'zagrania w pokera' z kumplami ;)

    > Odbedzie sie rozprawa sądowa ... zapewne dostaniesz od tysiaca w górę
    > grzywny oraz zabiorą ci UPRAWNIENIA na czas od poł roku ... w górę.

    czyli nie bedzie egzminu powtornego ? policjant straszyl ze bedzie ale w
    sumie szczerze mowiac ci policjanci sami nie wiedzieli za bardzo... :s
    poza tym mowili cos ze najpierw bedzie 'propozycja' kary w komendzie kiedy
    ta mi nie bedzie odpowiadac bedzie sad.

    > A dopowiedz ... kto dalej poprowadził auto po tej kontroli ? Jakoś
    > trudno uwierzyć, że nie "dopisali zadnego wykroczenia". Przy takim
    > procencie to musieli ci chyba odebrać prawo jazdy od razu ...

    tak odebrali, ale chodzi o to ze nie bylo 'sytuacji' czyli np przekroczenia
    szybkosci etc. po prostu zwykla kontrola.
    po samochod przyjechal znajomy.

    pozdrawiam
    piotrek