  • 1. Data: 2007-11-07 17:56:11
    Temat: jazda w stanie nietrzezwym (pewno setny raz)
    Od: "piotrb" <l...@l...iap.pl>

    witam

    zatrzymano mnie dzis w stanie nietrzezwym (pomiary 0,29 mg i 0,26 + potem
    pobranie krwi). policjani nie dopisali zadnego wykroczenia (zapisali jako
    zwykla kontrola). pilem poprzedniego dnia. w samochodzie mialem zone ktora
    wiozlem ze szpitala. wczesniej nie bylem karany. punkty karne otrzymalem
    tylko raz - kilka la temu za udzial w kolizji.

    i standardowe pytanie:

    - jaka realnie grozi mi kara
    - na ile realnie odebrane bedzie mi prawo jazdy
    - powtorny egzamin - jest to zwykly egzamin cz 'jakis inny' i czy zawsze
    trzeb ago zdawac czy w jakims konkretnym wypadku nie (np jesli czas
    idebrania pj bedzie niski)

    ?

    pozdrawiam
    piotrek

  • 2. Data: 2007-11-07 18:34:14
    Temat: Re: jazda w stanie nietrzezwym (pewno setny raz)
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    piotrb pisze:
    > - jaka realnie grozi mi kara

    zależy...
    kilka tysięcy grzywny albo kilka miesięcy w zawieszeniu

    > - na ile realnie odebrane bedzie mi prawo jazdy

    rok, może dwa lata

    > - powtorny egzamin - jest to zwykly egzamin cz 'jakis inny' i czy zawsze
    > trzeb ago zdawac czy w jakims konkretnym wypadku nie (np jesli czas
    > idebrania pj bedzie niski)

    nie zawsze

    KG

  • 3. Data: 2007-11-07 19:21:54
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

> [...]
    > wiozlem ze szpitala. wczesniej nie bylem karany. punkty karne otrzymalem

    LOL ... zona poza domem a ty "grzałes w palnik" ?

    Odbedzie sie rozprawa sądowa ... zapewne dostaniesz od tysiaca w górę
    grzywny oraz zabiorą ci UPRAWNIENIA na czas od poł roku ... w górę.

    A dopowiedz ... kto dalej poprowadził auto po tej kontroli ? Jakoś
    trudno uwierzyć, że nie "dopisali zadnego wykroczenia". Przy takim
    procencie to musieli ci chyba odebrać prawo jazdy od razu ...

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 4. Data: 2007-11-07 19:50:38
    Od: "piotrb" <l...@l...iap.pl>

    > LOL ... zona poza domem a ty "grzałes w palnik" ?

    niestety coraz mniej okazji do 'zagrania w pokera' z kumplami ;)

    > Odbedzie sie rozprawa sądowa ... zapewne dostaniesz od tysiaca w górę
    > grzywny oraz zabiorą ci UPRAWNIENIA na czas od poł roku ... w górę.

    czyli nie bedzie egzminu powtornego ? policjant straszyl ze bedzie ale w
    sumie szczerze mowiac ci policjanci sami nie wiedzieli za bardzo... :s
    poza tym mowili cos ze najpierw bedzie 'propozycja' kary w komendzie kiedy
    ta mi nie bedzie odpowiadac bedzie sad.

    > A dopowiedz ... kto dalej poprowadził auto po tej kontroli ? Jakoś
    > trudno uwierzyć, że nie "dopisali zadnego wykroczenia". Przy takim
    > procencie to musieli ci chyba odebrać prawo jazdy od razu ...

    tak odebrali, ale chodzi o to ze nie bylo 'sytuacji' czyli np przekroczenia
    szybkosci etc. po prostu zwykla kontrola.
    po samochod przyjechal znajomy.

    pozdrawiam
    piotrek

  • 5. Data: 2007-11-07 20:51:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fgt532$kqk$1@nemesis.news.tpi.pl piotrb <l...@l...iap.pl>
    pisze:

    > niestety coraz mniej okazji do 'zagrania w pokera' z kumplami ;)
    > czyli nie bedzie egzminu powtornego ?
    Powtórny egzamin będzie jeśli sąd jako kare dodatkową zasądzi zakaz
    kierowania pojazdami na dłużej niż rok.

    > poza tym mowili cos ze najpierw bedzie 'propozycja' kary w komendzie kiedy
    > ta mi nie bedzie odpowiadac bedzie sad.
    Chyba raczej chodziło o możliwość dobrowolnego poddania się karze (bez
    rozprawy sądowej). Sam możesz wówczas zaproponować wysokość kary.
    Popełniłeś przestępstwo (nie wykroczenie). Jest ono zagrożone karą
    pozbawienia wolności do lat 2 (można liczyć na zawieszenie), grzywną oraz
    zakazem prowadzenia pojazdów (do 10 lat).

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-11-07 22:18:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > rok, może dwa lata

    Pewnie zależy gdzie, ale wydaje mi się że więcej. Ja obstawiłbym 2-3 lata

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 7. Data: 2007-11-07 22:47:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson pisze:
    > Pewnie zależy gdzie, ale wydaje mi się że więcej. Ja obstawiłbym 2-3 lata

    bez przesady, ledwie co załapał się na przestępstwo

    a co do kary - zapomniałem o podaniu wyroku do publicznej wiadomości ;)

    KG

  • 8. Data: 2007-11-07 22:56:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fgtfa7$ah9$1@inews.gazeta.pl kam <x#k...@w...pl#x>
    pisze:

    > a co do kary - zapomniałem o podaniu wyroku do publicznej wiadomości ;)
    On pytał o realną karę.
    Nikogo nie zabił, nikogo nie poranił, nie uciekał itp.
    Podanie wyroku/kary do publicznej wiadomości mało prawdopodobne.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-11-07 23:04:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jotte pisze:
    > On pytał o realną karę.

    a o czym ja piszę?
    ale znawca oczywiście wie

    > Nikogo nie zabił, nikogo nie poranił, nie uciekał itp.
    > Podanie wyroku/kary do publicznej wiadomości mało prawdopodobne.

    i co z tego? polecam odwiedzenie choćby strony KSP

    KG

  • 10. Data: 2007-11-07 23:09:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fgtga3$dlp$1@inews.gazeta.pl kam <x#k...@w...pl#x>