    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jakim prawem??!!
    Date: Tue, 30 Jul 2002 11:24:42 +0200

    "DarekS" [...]
    > Art. 34. 1. Każdemu przysługuje prawo do powszechnego korzystania ze
    > śródlądowych powierzchniowych wód publicznych, morskich wód wewnętrznych
    > wraz z wodami Zatoki Gdańskiej i z wód morza terytorialnego, jeżeli
    przepisy
    > nie stanowią inaczej.
    > 2. Powszechne korzystanie z wód służy do zaspokajania potrzeb osobistych,
    > gospodarstwa domowego lub rolnego, bez stosowania specjalnych urządzeń
    > technicznych, a także do wypoczynku, uprawiania turystyki, sportów wodnych
    > **oraz, na zasadach określonych w przepisach odrębnych, amatorskiego
> [...]

    Cos mi tu nie gra...
    Ma umozliwic dostep do wody, a nie do swojego urzadzenia.

    Czy gdyby mial przy pomoscie zacumowana lodke, to tez musialby udostepnic ja
    "kolegom wedkarzom" ?

    Watpie.

    Teren jest nie ogrodzony i dostep do wody jest.

    Piszac o malo gustownej bramce mialem na pysli cos w rodzaju slupkow
    i poprzeczki nie zamykanej "na klucz".

    Poza tym, w krakowie nad Wisla sa pomosty, z napisami - wstep wzbronioony...
    (co oczywiscie nieczegonie dowodzi)
    Boguslaw