  • Data: 2006-10-31 19:39:14
    Temat: Re: jakie uprawnienia ma ochrona sklepu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik wrote:

    > Moze inaczej - zeby nie bylo, ze na goracym uczynku go lapie to zmieniam
    > sytuacje na: jakis facet w kominiarce oddala sie z rowerem blizniaczo

    Równie dobrze może być baba w moherowym berecie...

    W zimne dni kominiarka o dość standardowe wdzianko rowerzystów.

    > podobnym do mojego. Dodatkowo miejsce, gdzie zostawilem rower jest
    > puste. Logicznie myslac - facet kradnie moj rower. Chyba podobnie jest z

    Nie "logicznie" - podobnych rowerów jest multum. Co innego, jeśli twój
    jest jakiś wybitnie charakterystyczny.

    > bramka w markecie - piszczy a klient nawet na to nie zwraca uwagi i
    > kieruje sie do domu.

    Well? Ja nic nie ukradłem, więc nie może na mnie piszczeć. Poza tym mam
    słuchawki w uszach i słucham sobie muzyki.

    > Jak powinno wygladac 'wzorowe' zatrzymanie przez ochroniarza
    > marketowego? Lapac, strzelac, reke wykrecic, poprosic o poczekanie na
    > przyjazd policji, herbatke podac?

    A widział, jak ktoś kradnie ten rower?

    Swoją drogą za strzelanie w takich okolicznościach do debil z miejsca
    powinien dostać dożywotni pobyt w zakładzie psychiatrycznym...