  • Data: 2009-01-01 20:58:07
    Temat: Re: jaki paragraf
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 21:40:32 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > I dlatego pewnie jak policja znajdzie Cię po logach, to nie wysyła
    > sprawy zaocznie do sądu, tylko najpierw robi wjazd, aby zobaczyć, co
    > dokładnie masz na dysku :)

    Zastanowiłem się jeszcze nad jednym - kupiłem ostatnio używany dysk twardy
    o dość sporej pojemności. Co się robi po zakupie używanego dysku?
    Oczywiście odpala program do odzyskiwania danych i patrzy co kto kiedyś tam
    miał :) Na samym końcu dysku znalazł się jakiś program komputerowy
    nieznanego pochodzenia. Dysk ciężko zapełnić, więc to sobie tam siedziało,
    z możliwością pełnego odzyskania. I teraz:

    Czy taki program był przeze mnie uzyskiwany w celu osiągnięcia korzyści
    majątkowej? Nigdy nie został "odkasowany" ale fizycznie istniał w tym
    miejscu na dysku już w chwili zakupu.

    Inna sytuacja (adekwatna do tematu wątku) - ściągam sobie
    ubuntu_8.04.iso.torrent... wypalam obraz... reboot... a tu zgłasza się
    Windows XP+SP3: instalacja w Magyar. Korzyść majątkowa była, tylko
    celowości chyba brak.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik