  • Data: 2003-01-07 22:30:57
    Temat: Re: jaka moze byc wysokosc alimentow?
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:avccnd$rjg$1@szmaragd.futuro.pl...

    > Najlepiej zalatw zaswiadczenie ze nie pracujesz i nie masz czym placic
    > zajmie sie tym fundusz alimentacyjny.
    > A swoja droga na miejscu Twojej zony tez zostawilabym takiego dupka !

    Do mnie piszesz ?
    Jeśli tak to się grubo mylisz , bo ja żyję ze swoją Żoną i mamy się dobrze ,
    nigdy nie mieliśmy sprawy rozwodowej bo do niej nie musiało dojść mieliśmy
    mały kryzys gdy wyprowadziłem się od teściów po roku rozłąki wszystko
    ułożyło się dobrze . Teraz mieszkamy razem od 3 lat i nie widać by miało być
    coś nie tak . Przeszedłem trudne chwile bo moja Żona nie pozwalała mi
    widzieć mojej córki przez 4 miesiące za nim nie założyłem sprawy o kontakty
    z dzieckiem ale tak to już bywa jak w grę wchodzą "dobre rady teściowej " i
    chciałbym Ci dodać że przez całe te 4 miesiące jak i później aż do momentu
    za nim zamieszkaliśmy razem płaciłem Żonie alimenty na dziecko bez potrzeby
    spotykania się z nią w sądzie . Ciekaw jestem co Ty byś czuła gdybyś po 4
    miesiącach zobaczyła swoją 12 miesięczną już córkę ?? I pomimo tego że
    miałem taką przygodę nigdy nie będę generalizował sprawy jak Ty . Drugim
    razem jak będziesz miała ochotę to wypluj swój jad pod biurko .
    nie pozdrawiam
    tomekn