  • Data: 2008-11-04 06:42:24
    Temat: Re: jak znaleźć prawnika
    Od: "Danusia" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gemfqp$84o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Akurat jestem radcą prawnym i trudno mi odpowiedzieć na tak postawione
    > pytanie.
    > Jednym ze sposobów jest szukanie mecenasa po znajomych, krewnych. Czy
    > trafisz na takiego jakiego szukasz to nie ma na to prostej recepty.
    > Powinieneś wyjść z założenia, że wszyscy są solidni i porządni ale jak w
    > każdym zawodzie są lepsi i gorsi.

    Kiedyś szukałam adwokata specjalizującego sie w sprawach przeciwko ZUS
    (Kraków), szukałam na uczelni (UJ), w internecie i przez znajomych
    bezskutecznie. W końcu poszłam do losowo wybranej adwokatki która gdy
    zaznajomiła sie z moją sprawą to stwierdziła że jest zbyt skomplikowana i
    skierowała mnie do adwokata który faktycznie specjalizuje się w sprawach
    przeciw ZUS (miałam szczęście).
    Wynika z tego że środowisko jest hermetyczne bo konkurencja jest zbyt mała,
    a klienci niechętnie wypowiadają się na stronach internetowych
    (dlaczego???).