  • Data: 2006-03-24 17:02:46
    Temat: Re: jak zglosic obraze uczuc religijnych?
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości
    news:e017f9$1p6$2@inews.gazeta.pl...

    > Naprawe telefonicznie tez przyjmą?

    Przyjma, ale zebys mial "namacalny" dowod, ze wysyles zawiadomienie
    najlepiej zrobic to pisemnie listem poleconym. Ewentualnie mozna ustnie i
    wtedy najprawdopodobniej zostaniesz od razu przesluchany w charakterze
    swiadka.

    > Jedyne co mnie moze powtrzymac, to zagrozenie wydania kasy w przypadku
    > jesli np sąd uzna, ze nieslusznie oskarzam o obraze. Czy moze tak byc?
    > Zaplace cos, jakies koszta postepowania?

    Nie, sprawa sprawa jest z urzedu, wiec nawet jakby sprawa trafila do sadu, a
    oskarzenie by upadlo to koszty pokryje skarb panstwa.

    BTW Przeczytaj sobie art. 196 kk i zastanow sie jeszcze raz nad ta obraza
    uczuc.