  • Data: 2006-03-25 01:27:45
    Temat: Re: jak zglosic obraze uczuc religijnych?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Mar 2006 23:41:56 +0100, |<onrad napisał(a):

    > Moze, nie wiem. Jakos mi sie chce zaprotestowac przeciw nadchodzacej
    > jednokierunkowej cenzurze.

    > btw: mieszkam w Bialymstoku i to moze dlatego. (...)

    Ja mieszkam w W-wie i myślisz, że tu jest lepiej? Miejsce zamieszkania nie
    ma nic do rzeczy. Tutaj też zamykali galerie, tutaj odbywają się wszelkie
    protesty, tu każdy przyjeżdża blokować miasto... Ogólnie w kraju źle się
    dzieje. Teraz jest względny spokój, ale niedługo ludzie sie porządnie
    wkurwią na to co robią ci na górze i dopiero zacznie się jatka. A gdzie?
    Oczywiście, w Warszawie :( Obawiam się jednak, że żadne protesty na nic się
    nie zdadzą.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl