  • Data: 2008-05-30 07:50:26
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: "kuba " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw trzeba ustalić, czy mowa o własnościowym spółdzielczym prawie
    > do lokalu. Oczywiście pierwotnego wątku to nie dotyczy. I prawdą jest,
    > ze Boogie pisał niejasno (jeśli mowa o właścicielu lokalu, to prezes
    > sp-ni jest dla niego "tylko" reprezentantem we wspólnocie lokalowej,
    > jeśli mowa o posiadaczu prawa własnościowego, to... chyba się
    > zgodzisz?)

    Ale mi w ogóle nie chodziło tę sprawę w aspekcie merytorycznym, tylko czepiam
    się terminologii. Chyba się zgodzisz, że prawnik nie powinien mówić, że
    przedmiotem własności mogą być ograniczone prawa rzeczowe. Już chyba nikt by
    nie powiedział, że jest właścicielem hipoteki albo właścicielem służebności,
    co? ;)

    pozdrawiam

    pozdrawiam