  • Data: 2008-05-26 15:48:05
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Animka wrote:

    > Zacząłeś pisać na inne "kopyto". Jeszcze niedawno temu pisałeś, że żona
    > ma obowiązek wpuścić męża (nawet niezameldowanego) do mieszkania. To ja
    > Ci wtedy napisałam, że moja koleżanka któregoś dnia swojego męża już nie
    > wpuściła. Policja nawet mu nie pomogła.

    Ty masz wybitne kłopoty z czytaniem.
    napisałem, że jeżeli maż tam mieszka, znajdują się jego rzeczy, sąsiedzi
    twierdzą, że mąż tam mieszka, to mąż ma prawo do mieszkania tam.
    Jeżeli nie może wejść, to pomoże mu w tym sąd i komornik.
    Policja mu nie pomoże, bo policja nie jest od rozstrzygania prawa do
    zamieszkiwania tam.
    W tym przypadku mąż wyjechał kilkanaście miesięcy temu i nie mieszka w
    tym domu. Policja mu też nie pomoże bo nie wie czy ma prawo mieszkać czy
    nie.
    Rozstrzyga sprawę sąd, tylko, że w tym wypadku wyrok będzie zupełnie
    inny niż w twoim.