  • Data: 2008-05-26 17:08:49
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 May 2008 16:49:42 +0200, Heming napisał(a):

    > To bedzie wlasnie naruszenie miru domowego.

    Bedzie dopiero wtedy, kiedy nie opusci domu na zadanie osoby uprawnionej.
    Problem w tym, ze sama jest rowniez osoba uprawniona.

    > Co wiecej, naruszy
    > posiadanie obecnego mieszkanca (meza) i ten bedzie mogl niezwlocznie
    > zastosowac samopomoc w celu przywrocenia stanu faktycznego.

    Nie moze stosowac zadnej samopomocy wzgledem osoby.

    > Oczywiscie
    > moze byc tez tak, ze wejdzie, zamieszka (obejmie w posiadanie), maz nie
    > podejmie bezzwlocznie zadnych srdokow zaradczych to tedy zgodnie z
    > prawem jedynie sad+komornik beda mogli ja tego posiadania pozbawic.

    Znow jakies pierdy z onetu. Jaka jest podstawa prawna tych twierdzen?
    Ja uwazam, ze ta pani jest caly czas posiadaczem domu. Bo ani wywalenie za
    drzwi, ani np. wyjazd na pol roku za granice posiadania nie przerywa.

    --
    KRZYZAK