  • Data: 2008-12-01 16:13:47
    Temat: Re: jak uniknąć podatku?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-12-2008 o 13:39:37 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Wytłumacz mi proszę ekonomiczny sens prowadzenia firmy przynoszącej 500
    > plz miesięcznie obrotu albo nawet dochodu (bo nie za bardzo potrafię
    > zaklasyfikować słowo "dorobek").

    500zł dochodu to może mieć nawet prężna spółka zoo która solidnie
    reinwestuje.

    Natomiast co do ekonomicznego sensu prowadzenia firmy dla 500zł - nie ma
    go.
    Tyle że to jest wymiana zdań w obrębie paradtgmatu że tak musi być.
    A to jest błędny paradygmat - ktoś kto chce dorobić 500zł powinien móc
    sobie to dorobić BEZ obaw i zakładania firmy - tak jak w UK czy USA
    (póki co jeszcze tak tam jest). Po prostu powinien móc zarejestrować
    przychody w skarbówce, ot tak po prostu, na takim ś.p. PIT-53
    jeśli już się upierać na formalizm.

    Absurdem nie jest zakładanie firmy dla 500zł, tylko
    koniecznośc założenia firmy dla legalnego zarobienia 500zł,
    ten pierwszy jest tylko pochodną drugiego.

    Pozdrawiam,
    Tomek