  • Data: 2008-12-01 16:06:35
    Temat: Re: jak uniknąć podatku?
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 13:39:37 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Wytłumacz mi proszę ekonomiczny sens prowadzenia firmy przynoszącej 500
    > plz miesięcznie obrotu albo nawet dochodu (bo nie za bardzo potrafię
    > zaklasyfikować słowo "dorobek").

    Wyjście z szarej strefy? Chciałem wyjść z szarej strefy i udzielać
    korepetycji legalnie. Albo czasem zrobić jakąś stronę i wystawić na to
    fakturę :)

    > I skoro martwi Cię dwuletnia, ulgowa składka ZUS to jak rozumiem nie
    > planujesz jakiegokolwiek rozwoju tej firmy.
    > Nie traktuj tego osobiście, chciałbym po prostu zrozumieć.

    Czasem człowiek chciałby sobie dorobić na czymś co lubi robić. A w moim
    przypadku to nauczanie, robienie stron, hosting etc :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik