  • Data: 2008-12-03 13:11:09
    Temat: Re: jak uniknąć podatku?
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jan Bartnik napisał:

    > Szykuję się do studiów doktoranckich, które troszkę czasu zajmą. Jest wtedy
    > wypłacana pensja... w postaci stypendium. Niby własną działalność można
    > sobie rozwinąć... ale nie wiem czy można się samozatrudnić na pół etatu (na
    > tyle pozwala uczelnia). Można?

    Nie bardzo rozumiem co to znaczy samozatrudnienie na pół etatu. Jeśli
    zakładasz działalność gospodarczą, to przecież nie podpisujesz umowy sam
    ze sobą, więc nie można powiedzieć, że pracujesz na pół etatu albo cały
    etat. To obostrzenie z uczelni to raczej zakaz podpisywania umowy o
    pracę na cały etat z inną uczelnią, firmą...

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik