  • Data: 2008-08-16 17:26:31
    Temat: Re: jak uciszyc AUTOALARM ???
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety to Polska, gdzie nie dostanę odszkodowania za to, że
    przez 2 doby wyje alarm pod moim oknem, a mam ważny projekt do
    opracowywania, muszę się wyspać bo przeprowadzam rano operację,
    muszę ... (wstaw sobie dowolną czynność, wymagającą najwyższej
    koncentracji i wypoczynku)

    mi chodzi o coś innego - zgadzam sie - tu masz spieprzoną sprawę, słuszne
    Twoje pretensje

    ale wiesz przeciez jak to prawo jest naginane np w stanach i do jakich
    paradoksow dochodzi..............

    Sebastian