  • Data: 2008-08-16 13:42:39
    Temat: Re: jak uciszyc AUTOALARM ???
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sie, 14:50, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:

    > prosze, BLAGAM o rade jakie kroki przewiduje prawo ???
    > czy jak teraz wezwe policje czy Straz Miejska i oni znowu powiedza, ze "nic
    > nie moga" to czy JEDNAK nie ma jakichs paragrafow ktore ZMUSZA ich do
    > dzialania???
    >
    > --
    > Y?

    U mnie na placu zadzownili na policje i zlosili wlamanie do samochodu.
    Dodatkowo powiedzieli ze wlasciciela chyba napadli i pobili bo nie
    reaguje wiec moze lezy gdzies zwiazany w domu.

    Drugi przypadek na placu obok to po prostu wybili szybe otworzyli
    maske i wyciagneli akumulator zostawiajac kartke "autoalarm sluzy do
    alarmowania wlasciciela. Na co ci on jak masz w dupie ze ci samochod
    kradna?"